You are currently viewing הרבה משחקים מוקדמים והרבה משחקים בכלל – פריוויו למשחקי יום ראשון / עמיחי קטן

הרבה משחקים מוקדמים והרבה משחקים בכלל – פריוויו למשחקי יום ראשון / עמיחי קטן

עשרה משחקים יתקיימו הערב והלילה, כאשר כבר בשעה 7 בערב בשעון ישראל יצא לדרך המפגש הראשון בין מיאמי לאינדיאנה, ובמשך כ-12 השעות שלאחר מכן יתקיימו עוד 9 משחקים. המשחק שהיה אמור להיות המרכזי הוא זה שבין הלייקרס לפיניקס, אך מכת הפציעות בלייקרס הופכת את זה למשחק חד-צדדי על הנייר, כך שהעדיפות כעת מוענקת למפגש בין פורטלנד ודאלאס.

19:00 מיאמי היט (22- 20) – אינדיאנה פייסרס (18- 22):

שני הפסדים רצופים לממפיס ואינדיאנה עצרו את המומנטום של מיאמי, אשר עמד קודם לכן על 11 ניצחונות מתוך 12 משחקים. לוח התוצאות מראה באופן ניכר שהבעיה נגד ממפיס הייתה התקפית, ו-85 נקודות ב-48 דקות זה נתון בעייתי, ואילו נגד אינדיאנה הבעיה הייתה הגנתית, כפי שמראות 137 הנקודות של הפייסרס. יש לשער שההיט ירצו להיראות טוב יותר הפעם, בעיקר בהגנה שספגה 20 שלשות ב-55.6%.

בצד של אינדיאנה, הניצחון על מיאמי היה בסך הכל השלישי מבין 11 האחרונים, אם כי מאזנם עומד על 2-2 מאז חזרתו של לברט, שכמובן רחוק עדיין מכושר אידיאלי. מי שמוביל את הפייסרס לאחרונה הוא ברוגדון שקולע 23.5 נקודות למשחק בחודש מרץ, כאשר ב-7 מתוך 8 המשחקים האלו הוא קלע 20 או יותר, ואילו סאבוניס הגיע ל-20 רק פעמיים בתקופה המדוברת.

המפתח של המשחק הוא המאצ'-אפ בין באטלר לברוגדון. שני הסקוררים המובילים של הקבוצות כרגע שיצטרכו כנראה גם לשמור אחד על השני, לפחות חלק מהזמן.

רמת עניין של משחק: B+ – זה עדיין שחזור של סדרת פלייאוף, אבל עכשיו מיאמי מגיעים אחרי תבוסה צורבת וירצו להחזיר לעצמם את המומנטום, בעוד אינדיאנה מרגישים שהעונה כבר מתחילה לברוח.

הימור: בדרך כלל בשני מפגשים כאלה זה הולך אחד לכל כיוון. מיאמי ב-10.

20:00 יוסטון רוקטס (11- 29) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (17- 24):

לא כל כך מזמן, היו הרוקטס במאזן 11- 10 חיובי והעלו תהיות בכל הנוגע לאפקט פטריק יואינג אחרי המעבר של הארדן לנטס או אפילו בשאלה האם וכמה הסגל שלהם עם וול, ווד ואולדיפו יכול לעשות משהו. מאז הם בעיקר פצועים ויוסטון לא טעמו ניצחון כבר זמן רב. הערב עשויה להיות להם הזדמנות במשחק בית נגד עוד קבוצה רחוקה מהפלייאוף, אבל אוקלהומה כמובן עדיפים והשיגו יותר ניצחונות ב-19 המשחקים האחרונים, כמו כל הליגה בעצם

יש כמה משחקני יוסטון שיכולים להתאים

עבור אוקלהומה, המשחק הנוכחי יהיה השלישי מתוך רצף של 4 משחקי חוץ, כאשר את שני הקודמים הם הפסידו לשיקגו ואטלנטה, אבל הפעם היריבה אמורה להיות פחות מאתגרת, לפחות על הנייר. הדבר המעניין ביותר שקרה שם לאחרונה הוא אריזה שנשלח לארוז ואולי השוויון עם הפליקנס והקרבה לסקרמנטו, אולי בדרך לבחירת דראפט גבוהה.

המפתח של המשחק הוא האחוזים מחוץ לקשת, מכיוון ששתי הקבוצות מתקשות התקפית בלי הקליעה מבחוץ.

רמת עניין של משחק: C – לכאורה זה שחזור של סדרה שהוכרעה בשנייה האחרונה של משחק 7, אבל כשהדבר העיקרי שנשאר מאז הוא פציעות.

הימור: אני לא אהמר על סיומו של הרצף. אוקלהומה ב-7.

21:00 דנבר נאגטס (25- 16) – ניו-אורלינס פליקנס (17- 24):

בזמן שמועמדים ל-MVP או מועמדים מטעם עצמם נופלים לפציעות, מוצא את עצמו יוקיץ' בתור מועמד מוביל לתואר, והרצף הנוכחי של דנבר, שעומד על 8 ניצחונות מתוך 9 המשחקים האחרונים, ודאי לא מזיק לו. גם מארי נכנס לכושר טוב יותר מאשר בתחילת העונה לאחרונה, ואפילו ההגנה של דנבר חווה שיפור שמספיק כרגע כדי לפתוח פער על הקבוצות שעוד נאבקות על הפלייאוף.

הפליקנס עם 2 הפסדים רצופים איבדו את קשר העין עם גולדן סטייט וממפיס שמחזיקות במקומות שמובילים לפליי-אין, אבל בהתחשב בכך ששני ההפסדים היו לפורטלנד, כנראה שזה לא כל כך נורא או בלתי צפוי. זאיון וויליאמסון עומד על 19 משחקים רצופים של 20 נקודות או יותר, ובכולם הוא קלע ב-50% או יותר מהשדה, מה שמעניק לשקנאים המון אופטימיות להמשך.

המפתח של המשחק הוא דרכי ההתמודדות של ההגנות עם יוקיץ' וזאיון, מכיוון שמדובר בשני שחקנים ייחודיים שמצריכים מאמץ הגנתי קבוצתי כדי להתמודד איתם.

רמת עניין של משחק: B – שתי קבוצות מעניינות התקפית, בעיקר סביב השחקן המרכזי שלהן.

הימור: אחת עדיפה על הנייר ובמומנטום עדיף. דנבר ב-8.

21:30 בוסטון סלטיקס (20- 21) – אורלנדו מג'יק (14- 27):

הסלטיקס לא ציפו להיות במאזן שלילי אחרי יותר מחצי עונה, וכעת חיצי הביקורת החלו להיות מופנים גם כלי בראד סטיבנס שהיה די נקי מהן בעונות הקודמות, אם כי נדמה שמוסכם על הכל שהבעיה המרכזית היא המחסור בשחקני ספסל איכותיים. קמבה ווקר נכנס לכושר קצת יותר טוב, וזה קצת שיפר את ההתקפה של בוסטון, אבל ההגנה היא הבעיה עכשיו אחרי שנים בצמרת הליגה.

אורלנדו בדרך לעונה שמינית מתוך 9 האחרונות במאזן שלילי, והפעם גם רחוק מהפלייאוף כנראה. גל הפציעות שהוזכר בהקשר של יוסטון היכה בהם לא פחות, והשאלה המרכזית היא האם ומתי יימאס לווצ'ביץ' מהמצב והוא יבקש טרייד, או שיועבר ביזמת הקבוצה. במשחק האחרון המג'יק הפתיעו וניצחו את ברוקלין, בעיקר בזכות 38 נקודות של ארון גורדון, אבל אף אחד לא יבנה על משהו מעין זה להמשך.

המפתח של המשחק הוא ההתמודדות של בוסטון עם ווצ'ביץ', מכיוון שיש להם מחסור משמעותי בקו הקדמי, שם נמצא היתרון המשמעותי של אורלנדו.

רמת עניין של משחק: B- – בוסטון זקוקים לניצחונות.

הימור: תסתכלו משפט אחד למעלה. בוסטון ב-4.

1:00 ברוקלין נטס (28- 14) – וושינגטון וויזארדס (15- 25):

ברוקלין אמנם הפסידו במשחקם האחרון לאורלנדו, ושוב החמיצו הזדמנות לעבור את פילדלפיה בראשות המזרח, אבל ניכר שהארדן מוביל לכך שהם מסתדרים טוב גם בלי דוראנט. קיירי נהנה מהנוכחות של הארדן וקולע הרבה בלי הצורך לנהל את המשחק, וההתקפה הטובה בליגה מסתדרת גם כשההגנה שלה נמצאת עדיין בתחתית הליגה.

גם בוושינגטון ההגנה נמצאת בתחתית הליגה, אם כי גם ההתקפה בין 10 האחרונות. ברטנס ייעדר עכשיו כשבועיים בעקבות פציעה, וזו אולי הזדמנות לאבדיה לקבל יותר דקות ובעיקר לקבל יותר כדורים. אבדיה נראה קצת יותר טוב מאז האולסטאר, למרות שהוא עומד על 5/23 מחוץ לקשת מאז ו-2/18 אם לא סופרים את המשחק הראשון ברשימה. וושינגטון כקבוצה לא מספיק מעניינת אותי.

המפתח של המשחק הוא ראסל ווסטברוק שהתפוצץ עם 41 נקודות במשחק הקודם בין הקבוצות, אך הפעם דוראנט לא יהיה מהעבר השני כדי לעצבן אותו.

רמת עניין של משחק: B+ – ברוקלין עדיין במרדף על ראשות המזרח, וושינגטון עדיין במרדף על הפלייאוף וסקוט ברוקס עדיין לא פוטר.

הימור: פערי הרמות ישפיעו כשיש גם הארדן. ברוקלין ב-15.

1:00 קליבלנד קאבלירס (15- 26) – טורונטו ראפטורס (17- 24):

קליבלנד כבר די ויתרו על העונה, כפי שמוכיח הגירוש של דראמונד ליציע, ועיקר התכניות לשאר העונה הן פיתוח של הצמד סקסטון וגארלנד, יחד עם ג'ארט אלן בעמדת הסנטר. הקאבס רשמו רצף של 4 ניצחונות לא מזמן, אך מאז ניצחו רק 1 מ-6 המשחקים האחרונים, כך שאם היה מי שבנה על חזרה לעניינים הוא גילה די מהר שזה לא יעבוד.

טורונטו מצידם סובלים כעת מהיעדרויות משמעותיות, מה שהוביל לרצף של 7 הפסדים וחזרה למקומות מהם הראפטורס הצליחו לברוח בשלבים קודמים של העונה. נורמן פאוול ניצל את ההיעדרויות של כמה מחבריו כדי להשיג שיאים אישיים, ואם הוא ישמור על היכולת שלו ייתכן ששוב טורונטו תחזור למסלול המוביל לפלייאוף, שם אף אחד לא ירצה לפגוש אותם בשלב מוקדם.

המפתח של המשחק הוא המאצ'-אפ בין הקווים האחוריים, מכיוון ששתי הקבוצות חזקות בעיקר שם ופחות בקו הקדמי.

רמת עניין של משחק: C – קליבלנד לא מספיק מעניינים ושתיהן בכושר די רע לאחרונה.

הימור: הראפטורס ברצף הפסדים ארוך יותר, אז הגיע זמנו להיעצר. טורונטו ב-9.

1:00 דטרויט פיסטונס (12- 29) – שיקגו בולס (18- 22):

אחרי שנים ארוכות בבינוניות משעממת, דטרויט מצליחים לעשות את החלק הקל של היציאה ולהפוך לקבוצה גרועה. בלייק גריפין שוחרר בסך הכל 3 שנים אחרי שהגיע בקול תרועה רמה, דראמונד נשלח בטרייד כמעט בחינם כבר לפני שנה, והבנייה מחדש החלה. ג'רמי גרנט בינתיים השתלט יפה על עמדת הכוכב הראשי, כשפלאמלי והרוקי ביי מפתיעים ביכולת הטובה שלהם, ואפשר להיות אופטימיים לגבי העתיד, בעיקר כי הוא עוד רחוק.

שיקגו עברו את השלב הזה וכעת שואפים לשוב ולהתברג בפלייאוף. עומד בראשם זאק לאבין בעונת שיא, ולידו צוות מסייע כישרוני, אך כזה שעוד זקוק לליטושים. כדאי לשים לב לכך שהבולס במאזן 14- 6 נגד קבוצות עם מאזן שלילי לעומת מאזן 4- 16 נגד קבוצות עם מאזן חיובי או חצוי. טורונטו כרגע שייכים לקבוצה השלילית.

המפתח של המשחק הוא הקליעה מבחוץ של דטרויט, שקולעים מעל ל-40% בניצחונות, אך רק ב-32.9% בהפסדים.

רמת עניין של משחק: C- – שתי קבוצות עם מאזן שלילי, ורק אחת מהן עוד במירוץ לפלייאוף.

הימור: הפעם אני אהמר על הפתעה. דטרויט ב-2.

2:00 ניו-יורק ניקס (21-21) – פילדלפיה סבנטי סיקסרס (29- 13):

הניקס השיבו לעצמם את המאזן החצוי עם הניצחון על אורלנדו ושומרים על מקומם בפלייאוף למרות ההתחזקות של כמה מקבוצות המזרח. היריבות של הניקס עדיין קולעות באחוז הנמוך ביותר מהשדה ומחוץ לקשת, וההגנה של הניקס שומרת על מקומה בטופ 5 של הליגה. מעניין לשים לב לכך שהמאזן של הניקס חצוי, והם ספגו בדיוק נקודה אחת יותר ממה שהם קלעו העונה – 4403- 4404.

הסיקסרס בינתיים מחזיקים מעמד ללא אמביד, כאשר הם ניצחו את הקינגס גם ללא סימונס, והיה זה תורו של טוביאס האריס להתעלות. האריס כנראה יצטרך להיות מרכז ההתקפה של פילי גם בהמשך, ויהיה מעניין לראות עד כמה הוא מסוגל לעשות את זה לאורך זמן ולכסות על הפציעה של אמביד. בינתיים, לפחות יש הגנה מאוד טובה שדואגת שהעבודה ההתקפית תהיה פחות קשה.

המפתח של המשחק הוא המאצ'-אפ בין רנדל להאריס, מכיוון שבמצב העניינים הנוכחי אין לקבוצות הרבה התקפה מבלעדיהם.

רמת עניין של משחק: B+ – קרב בין 2 קבוצות פלייאוף כרגע, ואולי מפגש סיבוב ראשון פוטנציאלי.

הימור: החיסרון של אמביד יהיה משמעותי. הניקס ב-5.

4:00 פיניקס סאנס (27- 13) – לוס אנג'לס לייקרס (28- 14):

במרדף הצמוד של צמרת המערב כל משחק הוא קריטי, כך שהפסד אחד הוריד את פיניקס, זמנית, למקום השלישי במערב. עם זאת, הלייקרס גם הם הפסידו והסאנס חזרו למקום השני מהר, וגם ספק עד כמה זה מטריד את אוהדי הסאנס שסביר להניח שעדיין חוששים מהתרסקות מכל מרעין בישין. פיניקס מתקרבים לשלב שבו שואלים "האם זה יעבוד בפלייאוף" מה שמצביע על ההישג הגדול של השנה וחצי האחרונות.

הלייקרס כבר מזמן בשלב ששואלים בעיקר האם זה יעבוד בפלייאוף, אבל הפציעות של דיוויס, וכעת גם לברון, מאלצות אותם גם לחשוב על העונה הסדירה כדי לא להתרסק יותר מדי. קשה יהיה למצוא מי שבאמת חושב שהלייקרס בסכנת איבוד המקום בפלייאוף, אבל המצב הנוכחי עשוי להקשות על החיים של הלייקרס גם בפלייאוף, בין אם על ידי יריבות קשות יותר או עייפות מצטברות או כל דבר אחר.

המפתח של המשחק הוא היכולת של הלייקרס למצוא מי שישים את הכדור בסל. בעיקר הארל.

רמת עניין של משחק: B – בלי הפציעות זה היה נכנס לצמרת המפגשים המעניינים של העונה, אבל עכשיו זו בעיקר שאלה איך פיניקס יתמודדו עם היותם פייבוריטים מובהקים.

הימור: קשה לראות את הלייקרס מוציאים מזה משהו. פיניקס ב-19.

4:00 פורטלנד טרייל בלייזרס (25- 16) – דאלאס מאבריקס (21- 19):

ההגנה של פורטלנד מדורגת 29 בליגה והנט רייטינג שלהם הוא בכלל לא חיובי, אך בכל זאת הבלייזרס נמצאים בשוויון על מקומות 5-6 במערב עם דנבר, ובעמדה לא רעה בכלל לנסות להתקדם עוד יותר. פורטלנד ניצחו 7 מתוך 9 המשחקים האחרונים שלהם, כולל מפגש עם אותה דאלאס שלשום, ויחד עם החזרה של מקולום העסק שם זורם לא רע בפורטלנד.

דאלאס מצידם שמחים על המאזן החיובי, שהושג לאחר עמל ויזע רב, אך כעת הם צריכים לעשות את ההתקדמות ביחס לעונה שעברה, כמצופה מקבוצה שהכוכב שלה רק חגג 22 לפני פחות מחודש. יש שמועות שדאלאס כבר מחפשים טרייד על פורזינגיס, בתקווה למצוא כוכב עמיד יותר ליד לוקה, אבל הוא דווקא נראה לא רע לאחרונה ומסייע קצת למאבס.

המפתח של המשחק הוא ההגנה של דאלאס על הגארדים, כאשר כפי שראינו שלשום, כשמקולום משחק ליד לילארד כוח האש מוכפל, וכל אחד מהם קלע יותר מ-30 במפגש הקודם בין הקבוצות.

רמת עניין של משחק: A- – מבחינתי זה המשחק הכי מעניין של יום זה. 2 כוכבי על שיכולים לראות בעצמם אולי אפילו מועמדים ל-MVP, שתי קבוצות שיהיו בפלייאוף כנראה, אבל צריכות להשתפר כדי להוציא יותר מזה, ושתי קבוצות שמשחקות כדורסל התקפי.

הימור: שתי הקבוצות לא מאוד יציבות, והבלייזרס ניצחו את הקודם. דאלאס ב-8.

ולסיום – החידה השבועית. אטלנטה רשמו ניצחון שמיני בריפות אמש. מתי לאחרונה הגיעו ההוקס לרצף ניצחונות באורך כזה לפחות (היה ארוך יותר) ומי היה נציגם שזכה בתואר "שחקן החודש?

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.
Subscribe
Notify of
234 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
השומר
השומר
21/03/2021 13:38:20

תודה על הפריוויו.
לגבי החידה, לא יודע מתי הם ניצחו 8 ברצף אבל התייחסתי לשחקן החודש כרמז.. ולכן התשובה שלי היא ינואר 15' אז הם ניצחו 17 בערך ברצף. 'שחקן החודש' הייתה כל החמישיה ג'ף טיג, קייל קורבר, דמארה קארול, אל הורפורד, פול מילסאפ.
כמדומני ישנה קללת הופס על החמישיה הזו שלא תזכה בכלום.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  השומר

אכן יש קללה כזאת. ראה מה גף טיג עשה לבוסטון ומה הורפורד עשה לOKC…
אגב לא סתם הנטס הטרידו את דמארה קארול.
רק דנבר לא מבינים ממי צריך להיפטר…. וגם הבאקס…
ותראו מה שרודר עשה ללברון ודיוויס….
ובייזמור….

זה היה הסגל של ההוקס דאז ואיפה הם היום
פרו אנטיץ (היום בכוכב האדום)
בייזמור (גולדן)
אלטון בראנד (הנהלה-פילי חייבים להעיף אותו אחרת אין טבעת)
דמארה קארול (יוסטון)
אוסטין דיי (ונציה)
הורפורד (אוק)
קורבר (באקס)
גון גנקינס (מי?)-בילבאו
שאלבין מאק-פנאתינייקוס
מיילסאפ-דנבר
מייק מוסקלה-אוק
אדריאן פיין-אורמנספור
שרודר =לייקרס
מייק סקוט (פילי לטיפולכם),
ספאלושה-יוסטון
טיג-בוסטון
מאמן באד.

אף אחד לא זכה משם עד היום בטבעת ולפי עידן לא יזכה גם 🙂

popo
popo
21/03/2021 14:01:17

תודה חיים ה"לב והמנוע של האתר
בתקופה האחרונה או בקיצור דריי גרין שלנו"!
באסה על הפציעה של לברון. הפסדנו משחק אדיר היום בין שתי הקבוצות הטובות בליגה חוץ מפילי אולי. חבל על לברון שהפעם באמת מגיע לו Mvp עם כל הצער שבדבר. בטאקר בייבי הורטון ננוחם…

אגב גיא התייחסותך לווסטברוק. שנים אתה מחכה לתקן את ההסתייגות ממנו לגבי קבלת ההחלטות. אז הנה הנתונים מ10 המשחקים האחרונים.
.47.3 מהשדה. 38 מה3
26 נקודות. 10.4 אס'. 9.4 ריב' למשחק
אל הנער הזה התפללנו?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  popo

מה פתאום חיים, חיים זה כוכב לפחות גה מוראנט, בעצם הוא לא מנגר, נראה לי הוא הדמיאן ליליארד של האתר.
דריי זה גיא הרשע עושה ימבה איירבולים אבל תורם הרבה אסיסטים לטנש והוא בהחלט הלב והמנוע של טנש 🙂

בכלל מעניין איזה כדורסלן כל דמות כאן בהופס? אשך תן איזה פוסט על זה אתה יותר יצירתי

גילרי=כריס פול מציק מעצבן אבל מוביל באחריות, הכינוי הגנרל גם הולם אותו

גיא= דריימונד גרין-הלב והמנוע של טנש עם אפקטיבי כמו שלו

ניסני=בברלי- בא רק להציק ולטטרש לפעמים יקלע שלה פה ושם

רועי=בויאן=אלגנטי ולפעמים משחיל אותה

חיים=דמיאן משחיל פוסטים מהלוגו ולא נח לרגע

אנכי-טנש היו אומרים בראדלי ביל או ראס נותן סטט אבל אפקטיבי חלש 🙂

דה שוט=דוראנט. הוא לא בא תמיד אבל שהוא בא הוא מנגב ומשחיל צאקות

popo
popo
21/03/2021 15:58:29

😀😃😂😄😄
לטעמי רועי זה סטף .ילד הפלא של האתר לעד.
תמיד שאני צופה בויכוחים בין טנ"ש ושב"ר אם נאמץ את את הז'רגון שלך, זה מזכיר לי משום מה את הסדרה הקשוחה בין דטרויט לליקרס 04. כשרון מול אמונה עד הסוף…לא נגיד מי זה מי🥰

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  popo

לא הוא לא רוקד ועליז. סטפן זה רזיאל רוקד שר ושמח כל הלילה ומוריד צאקות

תוג=לאנס סטיבנסון נושף לכולם באוזן

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
21/03/2021 18:08:32

LOL
חוטפים לך כדור ושמים עליך לייאפ בצד השני בלי שאתה יורד להגנה כי אתה פשוט מתייאש עשר פעמים רצוף ואתה קורא לזה נשיפה באוזן

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21/03/2021 17:20:52
Reply to  popo

סטף זה רותם….
ושימון, בזמן האחרון אני אני בדיפרסאאההה

דה שוט
דה שוט
21/03/2021 16:49:31

חחחח גדול שמעון מעולה יאללה טמיר לך על זה
בינתיים
תוסיף את יואל=ג׳יימס הארדן יודע רק דבר אחד אבל בלתי עציר
ברוך=אמביד קפריזי ושנוי במחלוקת
לטמיר הייתי נותן את קיירי הכי מוכשר אבל לא תמיד מביא תוצאות

אור
אור
21/03/2021 19:03:36
Reply to  דה שוט

דווקא קיירי מזכיר לי מישהו אחר עם תיאוריות הזויות 😉

דה שוט
דה שוט
21/03/2021 19:21:31
Reply to  אור

חחח בסוף עוד יתברר שהוא צדק 😂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21/03/2021 17:17:25

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גדול
בתח"ש ננוחמהההה?

אשך טמיר המקורי
21/03/2021 18:33:03

בחירות מצוינות 🙂

popo
popo
21/03/2021 14:01:53

לא בדקתי אפקטיבי.
מסתמא יותר גבוה.

Jonathan
Editor
21/03/2021 14:59:04

לגבי החידה – עונת 2014-2015 הייתה ממש מוצלחת (עד שלברון הביא מטאטא לגמר המזרח) אז זה כנראה הארוך ביותר.
מנחש שמילסאפ היה המצטיין.

Jonathan
Editor
21/03/2021 15:00:06
Reply to  Jonathan

אה, רואה שהשומר ענה לפני.
כל החמישיה קיבלה שחקן החודש? יש דברים כאלה?

ירון, החלום
ירון, החלום
21/03/2021 15:46:30
Reply to  Jonathan

בס"ד כן, פעם אחת ויחידה, חמישייה שלמה נבחרה

ירון, החלום
ירון, החלום
21/03/2021 15:33:26

בס"ד
תודה רבה.
מעניין. אולי יוסטון יפתיעו וינצחו?

צ'יקו
Admin
21/03/2021 18:53:20

תודה חיים!
הקולה במקפיא, הפופקורן בסיר והניקיונות בעיצומם לקראת המשחק! יאללה מיאמי!

onetwo3
Editor
21/03/2021 19:29:44

מבחינתי זה פריוויו איכותי, מושקע, מדויק ושווה כל רגע של קריאה בו.
תודה חיים

רועי ויינברג
Admin
21/03/2021 19:36:58

ברבע הזה, ולא בפעם הראשונה בזמן האחרון או העונה, השלשות לא נכנסו להיט. לא טוב

צ'יקו
Admin
21/03/2021 19:38:39

רובינסון לא טוב העונה, הוא כבר לא הפתעה כמו עונה שעברה

צ'יקו
Admin
21/03/2021 19:42:10

אני רואה יחד עם הילדה (שנתיים וקצת), היא מוחאת כפיים ואומרת: כל הכבוד לילדים החמודים שמשחקים כדורסל יפה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  צ'יקו

חח שלי לא בקטע של כדורסל שאני אומר לגדול הולכים לאימון היא אומרת לא אימון לא אימון כאילו זה בשבילה 😂😂

רועי ויינברג
Admin
21/03/2021 19:45:46

דאג מקדרמוט יהיה קייל קורבר כשיהיה גדול

צ'יקו
Admin
21/03/2021 19:49:35

אני ממש מקווה שיהיה יותר וירסטילי מאשר קורבר. הוא כבר עכשיו חותך יותר…

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
21/03/2021 20:21:33

הוא לא כבר בן 30?

צ'יקו
Admin
21/03/2021 20:25:31

28

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
21/03/2021 20:45:24
Reply to  צ'יקו

לפני שנה

דה שוט
דה שוט
21/03/2021 19:47:12

תודה חיים פריוויו קטלני, לצערי הערב כאב לב מובטח כולם היו בני הארדן נגד ווסטברוק 🤦‍♂️ איזה אסון כמו לראות את הבנים שלך רבים נראה לי שאוותר על התענוג אני מאחל כישלון לשני הצדדים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

חחח יש חי הרגשה ווש לוקחים

רועי ויינברג
Admin
21/03/2021 19:58:07

מיאמי in and out היט

Li Ming
Li Ming
21/03/2021 20:08:17

הירו מחליט ללכת בכח על טרנר פעמיים, ונחסם פעמיים. יש לו עוד מה ללמוד

popo
popo
21/03/2021 20:25:22
Reply to  Li Ming

עצוב לראות את מיאמי ככה.
קבוצה כיפית לצפיה בעונה הסדירה שעברה.
לא ברור מה נתקע שם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אינדי מנגבים

רועי ויינברג
Admin
21/03/2021 20:10:31

יש משחקים שבהם שום דבר לא נכנס. מסתמן שההיט באחד כזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איך דה שוט אמר במזרח אם אתה לא משחק אתה עולה במיקום 😂😂

רועי ויינברג
Admin
21/03/2021 20:25:58

איזה שחקן אדיר באם

צ'יקו
Admin
21/03/2021 20:26:24

סבוניס היה בתנועה!!

צ'יקו
Admin
21/03/2021 20:33:46

מיאמי חוזרת לעניינים

צ'יקו
Admin
21/03/2021 20:34:37

9-0 למיאמי

רועי ויינברג
Admin
21/03/2021 20:34:51

והטובים מובילים

צ'יקו
Admin
21/03/2021 20:38:08

אריזה עם נקודות ראשונות

Li Ming
Li Ming
21/03/2021 20:49:35

דווקא ההרכב המשונה הזה של אינדיאנה בלי אף שחקן פותח מסיים את הרבע ב 7-0. לך תבין.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סבוניס ובאם ראש בראש אחד על השני כמו בשכונה 😂😂 באם תפס תחת התחיל לעשות מובים של סטריט בול על סבוניס

רועי ויינברג
Admin
21/03/2021 21:02:34

גוראן חסר

צ'יקו
Admin
21/03/2021 21:21:05

איזה מתח!!!
באטלר מהקו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח איזה בולשיט קול 😂😂😂 אשך בשבילך באטלר נופל ושריקת אוויר 😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארכה איזה זריקה פח של לבארט 😂😂 חלוד יותר מחלודה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

באטלר חרבן מהקו כדור אחרון לאינדי לנצחון או הארכה

רועי ויינברג
Admin
21/03/2021 21:23:34

החטאה מבאסת מאוד של באטלר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בול הף ליי 😂😂

trusttheprocess
trusttheprocess
21/03/2021 21:26:50

זבל של התקפה אחרונה
למה לא לעשות פיק לשחקן של רובינסון שהוא מגן הרבה פחות טוב מהירו ואחרי הסוויץ' לתת ללאברט לשחקן נגד רובינסון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בכלל הייתי הולך על ברוגדון הוא כבר ניצח משחק או דניים

trusttheprocess
trusttheprocess
21/03/2021 21:29:48

ברוגדון איטי מאד
הוא צריך שייצרו לו מצב קליעה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נכון היו משתמשים בחסימה עדיף מאשר לבארט עם הניגורים שלו

רועי ויינברג
Admin
21/03/2021 21:30:37

שימשיכו ככה

trusttheprocess
trusttheprocess
21/03/2021 21:31:14

בכל מקרה זה לא משנה
כל קבוצה שנותנת למיסמאצ' מקונול לשחק כל כך הרבה דקות לא תגיע לכלום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הם קבוצת הדחה לסיב 1 קלאסית אם בכלל יצליחו להיכנס לפלייאוף. לבארט חלש מאז מה שהיה לו לא יאמן שנתנו לו לקחת כדור אחרון ולא למישהו אחר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זהו ההיט מטגנים אותם. אינדי פח משחק גמור לא הצליחו לסיים

צ'יקו
Admin
21/03/2021 21:32:22

9.40 דקות אינדיאנה לא קלעו

צ'יקו
Admin
21/03/2021 21:33:38
Reply to  צ'יקו

ואז הולידיי עם שתי שלשות רצופות

רועי ויינברג
Admin
21/03/2021 21:33:30

אני מתחרט על התגובה הזאת

רועי ויינברג
Admin
21/03/2021 21:33:41

32

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני יכול להודיע לטנש שסבוניס לא אולסטאר באמת. יפה לו שהוא נבחר במזרח וזה אבל אולסטאר הוא לא.

trusttheprocess
trusttheprocess
21/03/2021 21:38:10

היה צריך ללכת לטוביאס

trusttheprocess
trusttheprocess
21/03/2021 21:46:16

מצד שני מאז שהוא התעצבן על זה הוא קורע רשתות אז זה יצא טוב

רועי ויינברג
Admin
21/03/2021 21:36:54

ריצת 9-0 גמרה את הטקס

trusttheprocess
trusttheprocess
21/03/2021 21:37:12

ברוגדון קלע שלשה וקיבל פוסטר על הראש

המשגיח
Admin
21/03/2021 21:37:41

איזה כוכב הבאם הזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה אנד וואן מפגר אינדי נתנו לבאם קליר פאת ונק מתנה עם פוסטר.
האיש של אינדי זה ברוגדון כל העונה כל היתר לא ברמה של כלום. מדהים שהבאקס העדיפו את בלדסו עליו 😂😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גימי זה לא דמיאן

trusttheprocess
trusttheprocess
21/03/2021 21:42:40

אם לג'ימי היה את הקליעה של לילארד הוא היה טופ 3 בליגה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם לסימונס היה את הקליעה של דמיאן הוא היה טופ 1

Li Ming
Li Ming
21/03/2021 21:42:03

אחלה משחק. לא ברמה הכי גבוהה שיש, אבל כיף לצפייה

D_Wade
D_Wade
21/03/2021 21:42:08

משחק גרוע של מיאמי. אם אינדיאנה לא נאיבית זה לא מגיע להארכה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני לא יודע איך מנגר מחליט להעדיף את בלדסו על ברוגדון ונותר בתפקידו….

trusttheprocess
trusttheprocess
21/03/2021 21:45:23

מנג'ר שקיבל הוראה מהבעלים שכדי להחתים את יאניס על סופר מקס הוא צריך.לחסוך במשכורות אז נותן לבלדסו 60 במקום 100 לברוגדון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברוגדון לא קיבל 80 ל4 שנים?

trusttheprocess
trusttheprocess
21/03/2021 21:49:44

אני חושב שקיבל 98

trusttheprocess
trusttheprocess
21/03/2021 21:50:27

סליחה קיבל 85

trusttheprocess
trusttheprocess
21/03/2021 21:51:52

בלדסו קיבל 70.אבל רק 54 מובטח
עם המס מותרות זה הבדל של 60 מליון דולר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הבנתי..אז לא אשמת הגי אמ

trusttheprocess
trusttheprocess
21/03/2021 22:04:11

בתור בעל עסק למדתי שטוב ולרע מי שאחראי זה מי שחותם על הצ'קים

דובי
Editor
21/03/2021 21:42:28

השופטת התעלמה מספולסטרה שביקש טיימאאוט

trusttheprocess
trusttheprocess
21/03/2021 21:43:48
Reply to  דובי

היא חשבה שהוא מנסה להתחיל איתה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דובי

מה סה התעלמה 😂😂😂 אם זה היה גבר היה צועק וור איז מיי טיים אאוט ביץ וזורק מסיכה כמו נרס אבל זאת אישה עם המי טו וכו

D_Wade
D_Wade
21/03/2021 21:44:59

הירו אגב במשחק הכי גרוע שלו עד היום במיאמי, החל מקבלת ההחלטות ועד האחוזים הגרועים. בהרבה משחקים הוא היה מניה בטוחה במאני טיים, היום זה לא זה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה הגמיל התחיל להתעלל בלונזה כבר על ההתחלה?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
21/03/2021 21:48:10

אם הייתה הרצאה שמסבירה איך זיון אפשרי מבחינה פיזיקלית וביומכאנית הייתי צופה בה בשקיקה

trusttheprocess
trusttheprocess
21/03/2021 21:48:16

מי זה 10 בפליקנס
הביא אותה בפוסטר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הייז הוא יודע רק להטביע😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ניקייל מנגב

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
21/03/2021 21:57:59

קלאנג קלאנג קלאנג קלאנג
הסאונד במשחק מקולקל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח ציון הזה איך הוא דוהר םנימה וקולע כמו חזיר בר 😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחח מיילספ ניסה להוציא פלופ ויצא עם הכדור לחוץ אין הופתע ששרקו חוץ 😂

popo
popo
21/03/2021 22:07:28

ציון מתחיל להצדיק את ההייפ…
טנק משחק כדורסל

popo
popo
21/03/2021 22:08:02

ואיזה כיף
מזמן הבלוג החי לא היה ככה חי!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21/03/2021 22:18:51

שיר הלילה מעורבב
שמש עולה יורד גמה- ליל
אך קמבה-ווקר ממשיך וצוהל.
זרקו אותו על הפרקט אבל הוא ממשיך ומחייך.
העיקר לחייך
שיחייך בטרייד בדרך לקבוצה אחרת!

birdman
birdman
21/03/2021 22:24:05

חחחח

אור
אור
21/03/2021 22:22:09

הרוקטס רחוקים 5 שניות מהפסד 20 רצוף

birdman
birdman
21/03/2021 22:25:00

אחד השופטים במשחק של הסלטיקס יכול לשמש ככפיל של פאט ריילי בסרטי פעולה.

Jonathan
Editor
21/03/2021 22:29:30

מישהו ראה את ג'מאל מורי עכשיו?

trusttheprocess
trusttheprocess
21/03/2021 22:30:56
Reply to  Jonathan

ראיתי
לא מספיק אתלטי כדי לסיים כמו שצריך וגרם לעצמו נפילה קשה

Jonathan
Editor
21/03/2021 22:31:35

אבל יצא לו יפה… 🙂

trusttheprocess
trusttheprocess
21/03/2021 22:35:20
Reply to  Jonathan

כמו המתעמלת שנפלה מהקורה

birdman
birdman
21/03/2021 22:29:33

אבן פורניר נשמע כמו שם של בנאי פיינשמייקר.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21/03/2021 22:34:40
Reply to  birdman

חח

etayle
etayle
21/03/2021 22:33:21

ההגנה של אורלנדו בפיק אנד רול מדהימה. מדהים כמה רע אפשר לשמור.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21/03/2021 22:35:45
Reply to  etayle

יפ ובכל זאת הסלטיקס התקשו עד הדקוטה-חרונות

Jonathan
Editor
21/03/2021 22:35:52

רזי, אתה צופה בסלטיקס?

Jonathan
Editor
21/03/2021 22:53:11
Reply to  Jonathan

יצא לי שאלה מוזרה. חחחח…
רציתי לדעת אם שווה בכלל להסתכל או שהם שוב מפשלים (עכשיו אני רואה שהם בורחים לאורלנדו)

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21/03/2021 22:58:35
Reply to  Jonathan

נדלק קצת אור בקצה המנהר…
רק שלא יפשלו

Jonathan
Editor
21/03/2021 23:01:24

אורלנדו בדרך כלל משאירים פלורסנטים בכל מקום במנהרה שלהם. גם חדשים כאלה, בלי הבהוב מעצבן.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21/03/2021 23:04:02
Reply to  Jonathan

עכשיו 20 הפרש. אפשר להוריד רגל מהגז ולתת לאורלנדו לצמצם. להוריד את טייטום בראון וקמבה. נראה.

Jonathan
Editor
21/03/2021 23:07:10

אני עם פליקנס-נאגטס. דווקא מותח.
עד עכשיו רוב הזמן לא הייתה שם הגנה וגם כשהייתה שתי הקבוצות הכניסו דברים מטורפים.
חוץ מסטיבן אדאמס, ששיחק כל הזמן הגנה אבל החטיא זריקות חופשיות לחלוטין. לך תבין.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21/03/2021 23:18:15

אז אדמס הוא בעם פח?
קלוריות ריקות?
חחחחחח, תיכנס לראש

Jonathan
Editor
21/03/2021 23:22:12

הוא עשה די הרבה צרות לנאגטס בהגנה והרג אותם גם בריבאונד התקפה.
לקלוע זה לא הקטע שלו אבל. גם לא להשתלב בתוך תרגילים עם שחקנים אחרים.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21/03/2021 23:33:51

פיקנרול?
הוא דיי מזכיר את העובדה שבכולנו יש גם מעט ניאנדרטל, זכר לימים שהאדם הקדמון היה זואופיל.

trusttheprocess
trusttheprocess
21/03/2021 22:37:40

סטן ואן גנדי זה השמעון פרס של ה NBA

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21/03/2021 22:59:46

עני? עני לוזר? עני שפחתי 40 מליון.
עני לוזר? עני אבאתי שלום עם אפלסטינים, מסרח טיכון חדש….

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21/03/2021 23:02:32

שימון הלך לשון אז יש פה קצת שקט, אין שב"ר ואין טנ"ש
רק נחש ועודד קטש

ברוך רובין
ברוך רובין
21/03/2021 23:06:56

טוב דנבר לא יגיעו לשום מקום בסגל הנוכחי חייבים עוד מגן כנפיים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21/03/2021 23:11:25

אבל היה שקט, ציינתי את זה פוסט אחד מעליך.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21/03/2021 23:10:29

והנה עוד אחד מפסקי הזמן ההזויים של סטיבנס.
מה הקשר בין מחט לתחת?

Jonathan
Editor
21/03/2021 23:10:42

נו מה יהיה עם ההתקטננות של השופטים?

Jonathan
Editor
21/03/2021 23:11:32

יאללה, 104-106 לפליקנס דקה לסיום.

trusttheprocess
trusttheprocess
21/03/2021 23:14:21

יוקיץ על הפנים בהגנה
אינגראם לא היה אפילו מנסה לחדור על אמביד או גובר במצב הזה

דה שוט
דה שוט
21/03/2021 23:14:57

אינגראם מנגב

Jonathan
Editor
21/03/2021 23:15:28
Reply to  דה שוט

לחלוטין.

אשך טמיר המקורי
21/03/2021 23:15:48

bullshit call after bullshit call after bullshit call
לכו לראות מכללות.
שם משחקים כדורסל.

trusttheprocess
trusttheprocess
21/03/2021 23:17:10

אתה מתכוון המשחק שבו מוסרים את הכדור 35 שניות ואז מישהו זורק שלשה?

birdman
birdman
21/03/2021 23:16:42

לבוסטון יש 20 שלשות, השיא למשחק 29 של מילוואקי מדצמבר.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21/03/2021 23:16:56

ווילימס השמן
בבטן יש לו בן
איך קורים לבן
וויליאמס השמן
איך היה אומר שימו?
פח, ואני אומר פח פח גריקן גריקן

דה שוט
דה שוט
21/03/2021 23:17:31

מזכיר לכולם את הקמפיין שפתחנו לפני כמה ימים – הפליקנים לפלייאין

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21/03/2021 23:19:21
Reply to  דה שוט

דה שוססס גמתה פה?
איפה ננוחם?

דה שוט
דה שוט
21/03/2021 23:22:54

הגעתי לפני רבע שעה לראות את אינגראם מנגב אני רואה שאתם על הסוס חמסה חמסה נחשים עקרבים רק לא לנחס אותכם 🙏🤞🤞🤞🤞

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21/03/2021 23:24:18
Reply to  דה שוט

נחס כאוות נפשך

דה שוט
דה שוט
21/03/2021 23:21:31

חחח מה רון ג׳רמי עושה באיים אאוט של הפליקנים 😂😂😂😂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21/03/2021 23:23:11

המגיק מורידים ל 10 והבוט סוף סוף לוקח פס"ד פסיה דה שמייה.
הוא רוצה או לא רוצה להפסיד?

דה שוט
דה שוט
21/03/2021 23:25:09

אתם צריכים את רון ג׳רמי 😂😂😂😂😂😂

דה שוט
דה שוט
21/03/2021 23:25:31

יאללה אני בא להבטיח לכם את ה-W

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21/03/2021 23:30:47
Reply to  דה שוט

תודה על כל הניחוסים אבל זה לא עוזר.

דה שוט
דה שוט
21/03/2021 23:24:36

נראה לי הליגה עלו על דנבר. הבועה לא תחזור, למדו אותם.

צ'יקו
Admin
21/03/2021 23:29:10

שלושה משחקים צמודים ואז מגיעה בוסטון והורסת את הרצף

אור
אור
21/03/2021 23:31:46

דה שוט מה נהיה מאוקלהומה ויוסטון? פעם מושבת דוראנט והשיקוצים (ראס, הארדן, פול, כרמלו) והיום…

דה שוט
דה שוט
21/03/2021 23:36:38
Reply to  אור

כן עצוב ממש כמו שאמרת, גמרים איזוריים לפנתיאון ב-16 ו-18
השושלת מהמפרץ פירקה אותם יוסטון עוד יצופו, לא רואה איך אוק סיטי מתרוממים מזה

דה שוט
דה שוט
21/03/2021 23:37:54
Reply to  דה שוט

יש לפרסטי איזה 50 בחירות סיבוב ראשון. שיזרוק אותן ויביא כוכב

אור
אור
21/03/2021 23:38:51
Reply to  דה שוט

העיקר בקיץ שמעון התווכח איתי ועוד מישהו למי משתי הקבוצות יש עתיד ורוד יותר…

דה שוט
דה שוט
21/03/2021 23:47:05
Reply to  אור

אף אחד לא בא לאוק סיטי מרצון. כרמלו וג׳ורג׳י בוי התבלבלו ומהר מאוד ברחו משם. ראס הצליח למשוך אותם. פרסטי יחפש דרך להנחית כוכב אבל יהיה לו קשה מאוד. יוסטון זה משהו אחר, מועדון עם מסורת (ובלי קהל – ראיתי את ה-13 נקודות של טימאק אתמול – היציעים ריקים זה הזוי)

דה שוט
דה שוט
21/03/2021 23:48:21
Reply to  אור

שמעון אמר אוק סיטי? לא מתאים לו

אור
אור
22/03/2021 0:15:18
Reply to  דה שוט

אמר יוסטון

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21/03/2021 23:39:26

גיילן בראון עם 10 שלשותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת מ 18 נסיונות.
פשששששששששששששששששששש, רק שלא יוריד אותו הבוטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטוקס
אולי ישבור איזה שיא

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21/03/2021 23:40:14

רק דיברתי והבוטוקס נכנס לפעולה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21/03/2021 23:41:26

במקום שנגמור עם 125 נקודות וגיילי עם שיא כלשהו
הבוטוקס זו זריקת חוסר חשק.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21/03/2021 23:42:35

על מה קליפורד חושב עכשיו?
כמה שנים נשארו לי בחוזה?

דה שוט
דה שוט
21/03/2021 23:42:49

רזיאל ניצחתם משחק כדורסל! אנביליביט

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21/03/2021 23:46:59
Reply to  דה שוט

שבת שלום

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21/03/2021 23:44:25

והנה גם לטוקו נקודות

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
21/03/2021 23:44:42

פול נראה כמו הדמויות הפיקטיביות שאתה מייצר ב2k כשאתה מותח את הנתונים הפיזיים של השחקן לנקודת הקיצון.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
21/03/2021 23:46:26

טוב גבירותי, מחר שבת מנוחה

ברוך רובין
ברוך רובין
21/03/2021 23:50:33

לא מאמין שדנבר יגיעו למשהו עם ההגנה של יוקיץ בלי מגני כנפיים הוא אולי המגן החלש בליגה אני חודר עליו עם המקל כזה רך

Li Ming
Li Ming
22/03/2021 0:57:50
popo
popo
22/03/2021 1:22:25

WTF בוושניגטון
מובילים 20-6 בברוקלין

popo
popo
22/03/2021 1:25:47

בלייק גריפין עולה לשחק
מעניין…

popo
popo
22/03/2021 1:36:13

ברוקלין מפחידים בפוטנציאל שלהם. הארדן קיירי שאמט האריס גרין. ידיות לוהטות
מה הסיכוי של ווש להוציא מפה משהו הערב??

popo
popo
22/03/2021 1:54:45

ראיתי את המבט של ביל את ווסטברוק אחרי עוד הלייהופ קליל של הארדן, זה גדול עלינו.

popo
popo
22/03/2021 2:00:25

הרבה כשרון התקפי על הפרקט בברוקלין
או באשכית הרבה שיקוצים!

popo
popo
22/03/2021 2:08:21

11 נקודות לקיירי ב2 דקות
הארדן נפצע. לא נראה טוב.

popo
popo
22/03/2021 2:29:02

הצגה של ווסטברוק!

popo
popo
22/03/2021 2:31:17

20 נקודות
10 אסיסטים
האיש חזר לימי okc היפים עם דוראנט

Smiley
Editor
22/03/2021 3:02:35

המירוץ לרוקי העונה נפתח…
.
Charlotte Hornets rookie LaMelo Ball's season may be over due to a wrist injury suffered during Saturday's 125-98 loss to the Los Angeles Clippers.
.
Shams Charania of The Athletic and Stadium reported Ball is "feared to have a fractured right wrist," but he will receive a second opinion to determine the next steps. Per ESPN's Adrian Wojnarowski, Ball is expected to miss the rest of this season.
.
The Hornets confirmed Ball has a fractured bone in his wrist and are officially listing him as out indefinitely, pending further evaluation.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
Reply to  Smiley

חבל מאד, לא יודע כמה זמן לוקח להחלים מזה, אבל מניח שזה ישפיע להם גם על הפלייאוף.

popo
popo
22/03/2021 3:10:07

משחק צמוד בברוקלין 3 דקות לסיום
מפתיע

ברוך רובין
ברוך רובין
22/03/2021 3:15:06

ביל הזה פח אשפה, אין יותר אוברייטד ממנו בליגה

popo
popo
22/03/2021 3:15:17

ביל לא בעניינים
ווש לא תנצח בלעדיו

ברוך רובין
ברוך רובין
22/03/2021 3:15:51

הארדן השמן והכבד חייב להרזות הוא סקורר הרבה פחות טוב ממה שהיה עונה שעברה הרבה יותר כבד בצעד הראשון.

המשגיח
Admin
22/03/2021 3:17:47

ממש מבאס לקרוא על לאמלו שסיים את העונה. ממש

ברוך רובין
ברוך רובין
22/03/2021 3:19:32

קלקסטון גמר את המשחק

ברוך רובין
ברוך רובין
22/03/2021 3:21:01

זה לא זוכר וושינגטון הטיפשים מפגרים ב5 כדור אצל ברוקלין 30 שניות ולא עושים עבירה.

popo
popo
22/03/2021 3:22:03

איך ווש לא עשו עבירה
קבוצה מטומטמת!

ברוך רובין
ברוך רובין
22/03/2021 3:22:33

עוברים לפילי

popo
popo
22/03/2021 3:23:24

חבל
ווש מפסידים עונה טובה של ווסטברוק

Smiley
Editor
22/03/2021 3:31:37
Reply to  popo

לכאורה ווסטברוק ממשיך לשחק כדורסל לא מנצח…

ברוך רובין
ברוך רובין
22/03/2021 3:39:54
Reply to  Smiley

מה זה לכאורה יש לו כמה משחקים טובים , כמו שיש לו כל שנה הוא עדיין זורק הרבה יותר מדי, הוא גם לא חודר כמו פעם ומעדיף זריקות קשות, כדורסל של אדיוט, ואפס הגנתי.

Smiley
Editor
22/03/2021 3:47:29

אצל ווסטברוק תמיד הייתה בעיה בקבלת החלטות. אין חדש תחת השמש

ברוך רובין
ברוך רובין
22/03/2021 3:55:39
Reply to  Smiley

נו זה המשמעות של כדורסל לא מנצח, יש סיבה למה הוא לא עבר סיבוב ראשון בלי דוראנט

אשך טמיר המקורי
22/03/2021 6:07:45

סיכמת הכל במשפט

popo
popo
22/03/2021 3:26:37

צריך להוציא ספר על איך ברוקס מפסיד משחקים במאני טיים
כל השחקנים של ברוקלין צוחקים לא מאמינים שווש לא עושים עבירה חחחח

ברוך רובין
ברוך רובין
22/03/2021 3:27:10

ר גי בארט מנגב את סימונס הפח הזה שלא קורא חסימות, כזה נגר

ברוך רובין
ברוך רובין
22/03/2021 3:29:38

טראסט אתה רואה איך שומרים על הנגר בפלייאוף יעשו אותו דבר, הוא לא יכול להיות אופציה ראשונה בקבוצה,בראדלי הטיפש הזה תופס ברגל

Smiley
Editor
22/03/2021 3:37:43

מי אמר שסימונס יהיה האופציה הראשונה… זה התפקיד של אמביד

ברוך רובין
ברוך רובין
22/03/2021 3:47:52
Reply to  Smiley

טראסט שהבטיח לנו משחקים של 25 נקודות מצד הנגר שאמביד פצוע, סימונס בפלייאוף אין לו מה למכור התקפית יתנו לו מטר, והוא לא יאניס זאיון… (מפלצת אתלטית שיכולה ליצור הפרדה באחד על אחד רק בגלל האתלטיות), עכשיו גם אין לו משחק פוסט (למרות שפה ושם העונה הוא תוקע הוק חמוד אבל זה רחוק מלהיות יציב) אין לו קליעה משום טווח, אותו שחקן חמוד שהגיע לליגה עם חסרונות ברורים שיתגלו בפלייאוף היו חיייבים להביא את הארדן במקומו המפגרים.

Smiley
Editor
22/03/2021 3:55:08

הבעיה שלכם שאתם מסתכלים על שחקנים מהסוג הזה, כמו עם גרין, על כמות הנקודות, בעוד שההשפעה שלהם על המשחק מגיעה באספקטים שונים לגמרי.
רונדו למשל בעונה האחרונה שלו בבוסטון סחב אותה עם ניהול משחק מופתי לפלייאוף אם אני זוכר, וגם שהיה בשיקגו ובניו אורלינס הוא עשה את זה בלי לאיים יותר מדי על הסל.

ברוך רובין
ברוך רובין
22/03/2021 3:58:43
Reply to  Smiley

גרין הוא רול פלייר לא יותר מזה, שהתקשורת ופה באתר ניפחו הרבה יותר מדי, רול פלייר מצויין אבל רול פלייר בליגה רחוק מאוד אולסטאר חמישייה שנייה וכל זה.
רונדו לא עשה כלום בבוסטון ׳סחב אותה׳ כמו שגרין סחב את דוראנט וקרי (למרות שהם נצחו בגלל התקפה ולא בגלל הגנה)…, רונדו בלי כוכבים לידו לא שווה כלום (בדיוק כמו גרין). מי שסחב את ניו אורלינס היה דיוויס שנתן עונת ענק.

Smiley
Editor
22/03/2021 4:02:35

יש תוצאות ויש לבוא עם טענות מהבית…
גרין הוא אול-סטאר בשנות האליפות זה הווריורס, אם תרצה או לא תרצה. העניין שיש לך הגדרות אחרות זה יפה אבל המציאות עדיין שונה.
רונדו היה מצויין בסלטיקס גם אחרי שהכוכבים עזבו. בשיקגו, למרות כל הבעיות עם באטלר, וויד והצעירים הוא היה נקודת האור בפלייאוף (ואז נפצע). בניו אורלינס הוא הביא אותם לפלייאוף ולניצחון על הבלייזרס (ברור שדיוויס היה הכוכב שלהם, אבל לראייה רונדו הגיע והיה מנהל המשחק שהם היו זקוקים לו).
בלייקרס שנה שעברה הוא נתן אוויר ללברון בתור מנהל משחק ועוד שחקן עם איי קיו גבוה שיודע מה לעשות.
.
שוב התוצאות של השחקנים האלה מדברות בעד עצמן. הם כולם היו בקבוצות מנצחות גם בלי לקלוע 25 נקודות.

ברוך רובין
ברוך רובין
22/03/2021 4:11:02

גם למגי יש תוצאות (3 טבעות) אז מה, מצחיק שאתה לא מציין את מי ששיחק לידו, גרין נבחר ל״אולסטאר״ שפומפם על ידי התקשורת הוא לעולם לא היה אחד כזה (כמו שנובצקי וויד לא היו שנבחרו בשנת הפרישה שלהם), שוב הפכו את האולסטאר לתואר פוליטי בפועל גרין לא היה אחד מ24 השחקנים הטובים בעולם אפילו לא קרוב, ובטח לא החלק הכי חשוב במכונה, הוא פשוט היה טרמפיסט בסופר טים שהייתה לוקחת אליפות איתו ובלעדיו (ניצחו את יוסטון בגלל ההתקפה ונתו כישרון עודף), קבוצת ההתקפה הגדולה ביותר בהיסטוריה עם שלושת הקלעים הטובים ביותר בעולם,ושני שחקני ההתקפה מהגדולים שנראו ועוד אולסטאר כמו קליי.
.
שוב דיוויס והולידיי הובילו אותם לניצחון ממש לא רונדו (הולידיי שקלע 28 נקודות בסדרה מול לילארד מצחיק ששכחת אותו) רונדו היה טוב אבל לא היה הברומטר, אתה רואה מה הוא שווה ללא כוכבים וזה לא הרבה. הוא שחקן משלים טוב לא יותר.

Smiley
Editor
22/03/2021 4:16:14

גרין בשנות השושלת היה אחד ה-PF הטובים בליגה. הבנאדם החזיק הגנה לבד. בהחלט הגיע לו אול סטאר, גם אם מבחינת כשרון הוא לא אחד מה-24 הטבים בליגה.
.
דיוויס והולידיי היו הכוכבים, אני לא מתווכח. עם רונדו סוף סוף היה להם מנהל משחק שיודע מה לעשות על המגרש. כמו השיפור שפול עשה שנה שעברה עם הסגל של OKC והשנה עם פיניקס.

ברוך רובין
ברוך רובין
22/03/2021 4:29:58

לא נכון אל תשנה את ההיסטוריה הוא היה מצויין ב2016 זהו וגם אז הוא לא היה שומר אחד על אחד אדיר אלא בעיקר הגנה קבוצתית , הPFבשנות השושלת (שזו העמדה הכי חלשה בליגה) עברו שינוי אדיר והפכו לחיות ארוכות שלא היה לו סיכוי להתמודד איתם, סיאקם ניגב אותו ב2019, לברון חגג עליהם בכל הזדמנות, הם לא האטו לשנייה את יוסטון או את קליבלנד (פשוט קלעו יותר)…
.
שוב השטויות על פול למה אתה לא מזכיר את שרודר אדאמס גילנארי, זה קבוצה שונה לחלוטין הוא לא הביא את השינוי לאוקלוהמה, ולהזכיר לך איך פיניקס סיימו את הבועה?

Smiley
Editor
22/03/2021 5:04:42

ברוך, מי שמשנה את ההיסטוריה פה הוא אתה.
אתה פשוט מסרב להכיר בעובדות בנוגע לגרין. הוא היה אחד השומרים הטובים בליגה, ללא קשר להגנה אישית ו/או קבוצתית. הבחירות לחמישיות ההגנה מראות את זה.
.
על מי לברון לא חגג… הוא אחד הגדולים בהיסטוריה. ועדיין הוא סיים עם אליפות מדהימה אחת מול 3 של הווריורס.
.
עם כל הכבוד לחבורה שציינת אצל OKC, מדובר בפול, לא משנה איך תנסה לשנות את זה. בכל תחנה של פול בקריירה שלו הוא היה בקבוצה מנצחת.

Smiley
Editor
22/03/2021 5:11:44

סיאקם, טוב ככל שיהיה, נהנה, כמו שאר הראפטורס מהנוכחות של קוואי על המגרש.
אם אני הולך לפי הטרמינולוגיה שלך היום סיאקם הוא גופה שחוקה שלא שווה גרוש (בגלל המאזן של הראפטורס)

ברוך רובין
ברוך רובין
22/03/2021 3:37:27

איזה הגנה של סימונס!!!! מה ששלו שלו הוא המגן הכי טוב בליגה בעמדת הגארד בי פאר, הבעיה שהוא נגר התקפית

Smiley
Editor
22/03/2021 3:39:19

תגובה 109… 🤦‍♂️

ברוך רובין
ברוך רובין
22/03/2021 3:42:20
Reply to  Smiley

נו הוא ניגב אותו בשני מהלכים, עדיין הוא מגן על ונגר התקפי בדיוק כמו שהגיע לליגה, שחקן שעשה שיפור מינורי, אפילו דוויט הווארד קלע יוצר שלושות ממנו העונה

Smiley
Editor
22/03/2021 3:46:20

אין עוררין שסימונס חייב קליעה, אף אחד לא אמר אחרת. אבל העונה תחת ריברס הוא הרבה יותר אגרסיבי משנים קודמות ועדיין שחקן אול אראונד מצויין.
השנה פילי, ובעיקר מורי, בנו קבוצה יותר מתאימה סביבו עם הקלעים שמרווחים עבורו את המגרש.

ברוך רובין
ברוך רובין
22/03/2021 3:54:47
Reply to  Smiley

אתה לא יכול להגיד שהוא שחקן אול ארואנד בכללי בטח לא מצויין שהוא חסר את האלמנט הכי חשוב בכדורסל, עכשיו הוא במצב שהוא לא מהווה בכלל איום והוא מהווה חסרון ברור במשחק עומד חוסר יכולת לזרוק (שהולך להיות בפלייאוף) הוא גם לא מסוגל לעבור שומר גם אם חייו תלויים בזה באחד על אחד, בכללי אותו שחקן חמוד שהגיע לליגה עם חסרונות ברורים.

Smiley
Editor
22/03/2021 3:58:22

רונדו… גרין… רודמן… בן וואלאס… ביל ראסל… כולם השפיעו על המשחק בלי לקלוע יותר מדי.
סימונס השנה הרבה יותר אגרסיבי, לוקח יותר את הכדור לסל ומנצל את הגוף שלו למהלכי פוסט. הוא עדיין לא מלוטש (אבל גם מספיק צעיר להשתפר בתחום הזה).
כן. הקליעה היא בעיה ולפעמים הרצון למסור בכל מחיר. אבל בגלל זה מורי הביא סביבו וסביב אמביד סוללה של קלעים שירווחו את המשחק.

ברוך רובין
ברוך רובין
22/03/2021 4:03:05

היה לידו (סימונס) קלעים גם ב2017 שהספיק לבעיטה הטחת מול בוסטון של רוזייר בפלייאוף. הוא כמעט אותו שחקן שהיה שם עם הגנה טובה יותר
.
כולם שחקנים משלימים מצויינים, אבל שחקנים משלימים. רחוקים מאולסטארים חמישיות שניות…
.
מצחיק אותי שאתה מכניס את ביל ראסל שלא צפית בו למשוואה.
.
לגבי סימונס הוא כמעט ולא עושה מהלכי פוסט (והוא שחקן פוסט בינוני במקרה הטוב), ולמה אתה חושב שהוא ישפר את זה שהוא לא פיתח קליעה? הקליעה היא בעיה רצינית שאין לך ייתרון אתלטי כמו של יאניס…

Smiley
Editor
22/03/2021 4:06:38

לסימונס יש יתרון אתלטי ופיזי על רוב השומרים שלו. אני מאמין שהוא ילמד להשתמש בזה כמו שהשנה הוא הפך ליותר אגרסיבי בהתקפה.
סימונס הוא אול-סטאר ושחקן אול-NBA. הוא נבחר לשם ע"י קולות הבוחרים – אין מה לעשות, זאת המציאות.
ב-2017 סימונס היה בשנתו הראשונה. אין הרבה שחקני שנה ראשונה שמביאים ישר תוצרת. זאת דוגמא לטעמי לא טובה, ועדיין הוא הגיע לפלייאוף, לא?

ברוך רובין
ברוך רובין
22/03/2021 4:15:20

נו פליאוף במזרח אתה מצחיק גם בוסטון פצועה עם רוזייר הגיע לגמר במזפח, זה לא חוכמה.
.
אין לסימונס יתרון אתלטי ופיזי על השומרים שלו הוא לא מסוגל ליצור הפרדה על ידי האתלטיות כמו שזאיון לברון הצעיר יאניס עושים ואין מה לעשות עם זה. שוב נבחר פוליטית לא אומר שהוא אולסטאר ביכולת (שהכוונה הייתה אחד מ24 השחקנים הטובים בעולם) יש מבין…
.
סימונס של 2017 סימונס של 2021 זה אותו שחקן בדיוק עם הגנה טובה יותר השיפור שעשה מינמלי, שחקן עם רצפה גבוהה, שלא ישתפר לעולם. שזה חמוד כאופציה רביעית לא כפרנצייז.

Smiley
Editor
22/03/2021 4:17:05

הבאת דוגמא את יחידי הסגולה מה שנקרא. סימונס לא כמוהם, אבל הוא בהחלט טוב יותר מהרוב שמשחקים מולו בעמדה

ברוך רובין
ברוך רובין
22/03/2021 4:21:16

זה לא משנה את העובדה הברורה שהוא לא מסוגל ליצור הפרדה מהשומר עם אתלטיות בדומה אליהם, הוא לא מסוגל גם לעבור שומר באחד על אחד כמו דונציץ מלא הסקילס אין לו קליעה ועזוב קליעה זריקה אין לו פוסט, הוא שחקן חמישייה טוב עם חסרונות ברורים, שתבין לברוקלין הוא מושלם אבל הוא רחוק מהמשמעות של אולסטאר.

Smiley
Editor
22/03/2021 5:06:13

לפי ההגדרות שלך הוא לא אול-סטאר. אנשי המקצוע של הליגה חושבים אחרת (בפעם ה… הפסקתי לספור…)

popo
popo
22/03/2021 3:43:52

פילי נראית תקועה

ברוך רובין
ברוך רובין
22/03/2021 3:44:54

חרא של קבוצה פילי בלי אמביד כאלה נכים התקפית לא יאמן.

popo
popo
22/03/2021 3:48:13

סמיילי מגיב לך מלמעלה
מה אתה מתכוון לא כדורסל מנצח?
אל תעשה לי שמעון
תראה בכל נתוני העומק הוא טוב בכל האספקטים
אחוזי שדה. אחוזים מה3. יציבות בסקורינג. טריפל דאבל מרשים.איך אתה מפיל עליו את הכשלון?

Smiley
Editor
22/03/2021 3:53:19
Reply to  popo

יש לו סטטיסטיקה מרשימה (טריפל-דאבל). ההבדל שבחירת הזריוקת שלו נוראית. עדיף לפעמים לנהל את ההצגה ולדאוג שהאחרים יגעו בכדור ויקחו זריקות מאשר להעיף את כל הלבנים שלו מחצי משחק.
הוא לא מנהל משחק יעיל (להבדיל מפול ו/או רונדו שמנהלים את ההצגה ולא לוקחים יותר מדי זריקות).
יש חשיבות להכניס את החברים למשחק מאשר שיסתכלו על ההצגה הסוליסטית שלו. שחקנים שנוגעים בכדור מרגישים חלק מהמשחק ואז מתאמצים יותר הגנתית והתקפית מאשר שהם רצים הלוך-חזור בלי לגעת בכדור.

Smiley
Editor
22/03/2021 4:10:19
Reply to  popo

דוגמא טובה לשחקן ששיחק כדורסל לא יעיל: מונטה אליס.
השנה היחידה המצויינת שלו הייתה תחת ריק קרלייל בדאלאס, באותה עונה לקחו את הספרס (שזכו באליפות) למשחק שביעי בסיבוב הראשון. לצערי הוא לא המשיך שם ונפלט מהליגה.
אבל רוב השנים הוא היה סקורר שלקח הרבה זריקות, היה חור בהגנה והקבוצות שלו לא הגיעו לכלום שהוא היה הכוכב. קרלייל הפך אותו לפליימקר מצויין בעונה שלו במאבריקס.

ברוך רובין
ברוך רובין
22/03/2021 4:26:19

איזה פחים לא יאמן

popo
popo
22/03/2021 4:27:31

אני לא מדבר על ווסטברוק ההיסטורי, הבעייתי.
אני מדבר על ווסטברוק מיוסטון והשנה, תראה שיפור בכל המדדים כולל ביעילות ככל שהעונה מתקדמת. תראה משחקים. הוא באמת מאסטרפיס בניהול משחק. פשוט נותן הצגות.

ברוך רובין
ברוך רובין
22/03/2021 4:35:46
Reply to  popo

לא נכון אין שיפור במדדים הוא קולע ב2 אחוז אפקטיבי פחות (כי הוא חודר פחות גם) תראה יחס אסיסטים איבודים דומה לימיו באוקלוהמה (וגם האסיסטים לא באים משתף משחק אלא כדי לנפח סטטיסטיקה), תראה אותו ממשיך להיות אחד המגנים הגרועים בליגה שמחפש את הריבואנד . כל שנה יש לו רצף של כמה משחקים שאתה אומר ואללה יכול להיות משהו יסתדר בקופסא ואז משחק אחרי הוא שוב זורק זריקות חסרות אחריות והורס לקבוצה. יש סיבה למה הוא וביל במקום הזה ובמאזן הזה במזפח.

Smiley
Editor
22/03/2021 5:08:42
Reply to  popo

מה המאזן של הוויזארדס? עדיין שלילי

ברוך רובין
ברוך רובין
22/03/2021 4:38:07

לליקרס אין שום דבר שיכול להאט את אייטון, סאנס חייבים למסור לו הלילה הרבה, הראל מגיע לו לכתף, גאסול לא יכול להתקרב אליו באתלטיות ..,

ברוך רובין
ברוך רובין
22/03/2021 4:41:34

סימונס הפח הזה אם עוד איבוד מספר 7 הלילה, טראסטי עדיף שתתחבא עם השטויות שכתבת

popo
popo
22/03/2021 4:41:38

תסכח מה כתבתי. ככל שהעונה מתקדמת…הוא מתחיל את העונה רע באמצע העונה הזו והקודמת הוא עם האפקטיבי הכי גבוה בקריירה. כנ"ל האחוזים ל3. אתה גם לא רואה משחקים ברוך . הוא חודר הרבה יותר.והסיומת שלו באיזור הסל השתפרה משמעותית

ברוך רובין
ברוך רובין
22/03/2021 4:50:32
Reply to  popo

הוא לא חודר הרבה יותר אל תשלה את עצמך, הסיומת שלו גם ירדה (וזה מובן עם הירידה באתלטיות), האפקטיבי הכי גבוה בקריירה איפה בדיוק? דווקא צפיתי בוושינגטון באיזה 20 משחקים העונה (וכל המשחקים של יוסטון עונה קודמת), כך יקירי אל תתן לסטטיסטיקה להטעות אותך https://www.basketball-reference.com/players/w/westbru01.html
שבועיים טובים כמו שיש לו כל שנה.

ברוך רובין
ברוך רובין
22/03/2021 4:47:22

דני גרין כמו הטגאריין הוא שהוא לא מסוגל לקלוע, הוא שהוא קולע עם שומר בפנים, שחקן שסובל מאניה דיפרסיה

ברוך רובין
ברוך רובין
22/03/2021 4:52:52

מי שיושן עם סימונס כפרנצייז שלא יתפלא שקם עם פרעושים, 25 נקודות ללילה, מעניין אותי מה טראטסטי יקירי לוקח אני רוצה גם, כבר 4 שנים הוא ממסה למכור לנו אותו זבל.

ברוך רובין
ברוך רובין
22/03/2021 5:00:30

שופטים מכרו את הניקס טוב שיהיה נצחון זה נצחון

trusttheprocess
trusttheprocess
22/03/2021 5:03:18

פאול ברור
רנדל דחף אותו בגב

ברוך רובין
ברוך רובין
22/03/2021 5:01:45

עוברים לדאלאס, קיובן חייב להטריד את הזבל הלטבי אבל לאן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הצלחתי להטריד לאורלנדו בטריידים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם הדונציק היה כל שבוע מול פורטלנד היה לו ממוצע 45 נק 😂😂
איזה ניגובייה הוא מביא